Breukelen, 12 februari 2014 – Greetz, de Nederlandse marktleider in online, echte wenskaarten, heeft als onderdeel van haar groeistrategie een volgende stap gezet in het leveren van unieke producten van zeer hoge kwaliteit. Met behulp van het Business Development Programma van Xerox werkt Greetz eraan continu voorop te lopen in de markt met innovatieve, bijzondere producten. Om deze stap naar hoogwaardige kwaliteit en premium producten te kunnen maken, verving Greetz haar twee iGen4 productieprinters door twee nieuwe iGen150 digitale persen, die naast extra kwaliteit ook zorgen voor extra capaciteit en geautomatiseerde workflow tijdens piekmomenten als Valentijnsdag en Moederdag.
Innovatie staat bij Greetz voorop, met als doel klanten te helpen anderen echt te verrassen. Zo is voor de komende Valentijnsdag bijvoorbeeld, in samenwerking met chocoladefabrikant Storck, een concept ontwikkeld waarmee je een doosje Merci-chocolade naar je geliefde kunt sturen die volledig gepersonaliseerd is met eigen tekst en foto. Ook lanceerde Greetz recent een toepassing voor het inlijsten van foto’s.
Giulio Gaioni, COO bij Greetz: “Wij helpen onze klanten om heel eenvoudig echt attent te kunnen zijn en onze ambities daarin zijn grenzeloos. Met het Business Development Programma van Xerox krijgen we direct toegang tot unieke kennis en een wereldwijd netwerk van grafische hoogvliegers. Ook een specifiek quality control trainingsprogramma maakt onderdeel uit van de samenwerking. Xerox helpt ons heel concreet met het verkennen van nieuwe markten, tools en toepassingen, waardoor we elke keer weer het verschil weten te maken in de markt.”
“Wat onze klanten ook willen bereiken, we helpen ze zich te concentreren op wat echt belangrijk is: het verrassen van klanten en het realiseren van groei in hun portfolio’s en dienstverlening”, legt Dharminder Biharie, Business Development Manager Graphic Communications bij Xerox Nederland uit. “Met de nieuwe iGen150 persen haalt Greetz extra onderscheidend vermogen in huis als het gaat om de kwaliteit van de output. De nieuwe iGen150 beschikt onder andere over de Object Oriented Half Toning-functionaliteit die ervoor zorgt dat afbeeldingen en tekst glad of scherp worden weergegeven. Deze technologie is belangrijk bij de productie van kwaliteit-kritische fotoproducten, fine art en de (premium) wenskaarten van Greetz.”
-xxx-
Over Xerox
Sinds de uitvinding van xerografie 75 jaar geleden, heeft Xerox bedrijven geholpen bij het vereenvoudigen van de manier waarop zij hun werk doen. Tegenwoordig is Xerox wereldwijd marktleider in business process outsourcing en document management en worden mensen geholpen om efficiënter te zijn, zodat ze zich volledig kunnen focussen op hun core business. Het hoofdkantoor van Xerox is gevestigd in Norwalk, Connecticut in de Verenigde Staten. Meer dan 140.000 Xerox-medewerkers bedienen dagelijks klanten in 160 landen en bieden dienstverlening, printapparatuur en software voor commerciële organisaties en overheidsinstellingen. Vind meer informatie over Xerox Nederland op www.xerox.nl.
Xerox Europe heeft productievestigingen en logistieke vestigingen in Nederland, Ierland en het Verenigd Koninkrijk en een geavanceerd R&D centrum (Xerox Research Centre Europe) in Grenoble, Frankrijk.
Xerox® en XEROX en Design® zijn handelsmerken van Xerox Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. Prijzen, kenmerken, specificaties, mogelijkheden, vormgeving en beschikbaarheid van Xerox producten en diensten kunnen worden gewijzigd zonder voorafgaande kennisgeving.
Alle genoemde handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke bedrijven.