Breukelen, 9 juli, 2015 – Xerox introduceert vier nieuwe tools voor Xerox Partner Print Services (XPPS). Hiermee kunnen partners profiteren van nieuwe marktkansen in het MKB, of zij nu voor het eerst Managed Print Services (MPS) aanbieden of dit al doen. De Next Generation MPS van Xerox kent een drie fasenbenadering: asses & optimise, secure & integrate en automate & simplify. Door deze fases te gebruiken, kunnen channel partners inspelen op de veranderende behoeften van hun klanten en hen waardevolle oplossingen bieden.
De vier nieuwe tools
Enhanced Managed Supplies Service helpt partners om proactief en automatisch supplies aan te vullen, die niet onder een inclusief contract vallen. Dit bespaart klanten tijd en geld. Channel partners die managed supplies services verkopen, kunnen met deze tool hun marge op inkt en supplies verspreiden om zo op de lange termijn een voorspelbare en terugkerende inkomstenbron te realiseren.
De NewField IT e-Commerce Storefront maakt het gemakkelijker voor partners om assesment tools en diensten in te zetten. Hiermee kunnen zij de IT-infrastructuur van bedrijven analyseren en op basis hiervan het MPS-programma ontwikkelen en verkopen.
MPS Application Programming Interface (API) is een softwareontwikkelingspakket dat integreert met de front- of backofficesysteem van een partner. Door automatisering van bijvoorbeeld klantfacturen worden administratieve kosten verminderd en worden de helpdesk en incident management metrics verbeterd.
Xerox Digital Alternatives is een technologie die op papiergebaseerde workflows automatiseert, zowel op desktops als mobiele devices. Gebruikers kunnen eenvoudig documenten in één interface ondertekenen, annoteren, delen, opslaan en lezen. Het is hierdoor niet meer nodig om documenten af te drukken, te converteren of te schakelen tussen verschillende programma’s en digitale versies. Dit bespaart tijd en werkt efficiënt.
“Met deze MPS-tools kunnen channel partners meer winst behalen bij bestaande klanten en tegelijkertijd concurrentie uitsluiten. Bovendien kunnen zij door de verkoop van meer technologieën en diensten hun inkomsten verhogen”, aldus Wilco van Bezooijen, Country General Manager European Channel Group van Xerox Nederland. “De nieuwe tools gaan een stap verder dan het realiseren van minder papier, ze automatiseren bedrijfsprocessen, verhogen de productiviteit van werknemers en dragen bij aan een veilige mobiele workforce.”
Beschikbaarheid
Enhanced Managed Supplies Service, NewField IT e-Commerce Storefront en MPS API zijn per direct beschikbaar voor Europese partners. Xerox Digital Alternatives is vanaf september verkrijgbaar voor Europese concessionaires.
-xxx-
Over Xerox
Xerox is een wereldwijde zakelijke dienstverlener op het gebied van technologie en document management. Het bedrijf helpt organisaties te transformeren bij de manier waarop zij informatie beheren en hun bedrijfsprocessen managen. Het hoofdkantoor van Xerox is gevestigd in Norwalk, Connecticut in de Verenigde Staten. Meer dan 140.000 Xerox-medewerkers bedienen dagelijks klanten in 180 landen en bieden dienstverlening, printapparatuur en software voor commerciële organisaties en overheidsinstellingen. Vind meer informatie over Xerox Nederland op www.xerox.nl.
Xerox Europe heeft productievestigingen en logistieke vestigingen in Nederland, Ierland en het Verenigd Koninkrijk en een geavanceerd R&D centrum (Xerox Research Centre Europe) in Grenoble, Frankrijk.
Xerox®, Xerox en Design® en ConnectKey® zijn handelsmerken van Xerox Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. Prijzen, kenmerken, specificaties, mogelijkheden, vormgeving en beschikbaarheid van Xerox producten en diensten kunnen worden gewijzigd zonder voorafgaande kennisgeving.
Alle genoemde handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke bedrijven.