Breukelen, 7 november 2012 – Euro Mail, gespecialiseerd in direct marketing, documentoplossingen en fulfilment, heeft geïnvesteerd in een tweede Xerox iGen4 om op een efficiënte manier een hoger volume te kunnen verwerken. Euro Mail kan met deze tweede iGen4 haar klanten continuïteit en flexibiliteit garanderen en haar concurrerende positie in de markt behouden.
Euro Mail geeft haar klanten onder andere advies op het gebied van dialoogmarketing. Denk hierbij, als het om de inzet van middelen gaat, aan direct mailings, e-mailings, persoonlijke webpagina’s en ook crossmedia campagnes. Hierbij zet Euro Mail de verschillende mogelijkheden die XMPie biedt in, zoals beeld- en tekstpersonalisatie en daarnaast ook vernieuwende technieken zoals Augmented Reality.
Euro Mail geeft haar klanten onder andere advies op het gebied van dialoogmarketing. Denk hierbij, als het om de inzet van middelen gaat, aan direct mailings, e-mailings, persoonlijke webpagina’s en ook crossmedia campagnes. Hierbij zet Euro Mail de verschillende mogelijkheden die XMPie biedt in, zoals beeld- en tekstpersonalisatie en daarnaast ook vernieuwende technieken zoals Augmented Reality.
Bob van der Putte, Directeur Euro Mail regio West: “Er zit een groei in deze on- en offline activiteiten, waardoor ons volume sterk is toegenomen. De tweede iGen4 is dus hard nodig. Met deze tweede digitale kleurenpers zijn wij in staat onze klanten flexibele dienstverlening te bieden, bijvoorbeeld bij onze online kaartapplicaties. Wanneer zij ‘s avonds een gepersonaliseerde kaart ontwerpen, willen ze dat die de volgende dag geleverd wordt. Tot slot kunnen we met deze tweede iGen4 nog meer continuïteit in onze dienstverlening garanderen, ook tijdens de pieken van Kerst en Valentijnsdag. De keuze voor Xerox was voor ons logisch. We waren zeer tevreden met onze eerste iGen4 en we willen onze klanten graag van dienst zijn met dezelfde kwaliteit, ook al draaien we nu meer productie.”
“Voor Euro Mail is het erg belangrijk om aan de steeds diverser wordende vraag van klanten uit het MKB te kunnen blijven voldoen”, aldus Marcel Martens, General Manager Graphic Communications Nederland-Nordics. “De stijging van het volume laat zien dat de combinatie van on- en offline werkt voor de klanten van Euro Mail. Dat is ook één van de doelen van Xerox. Wij willen klanten helpen bij het ontwerpen, drukken en op tijd leveren van doelgerichte hoge kwaliteit marketingmaterialen via verschillende communicatiekanalen. Zo kunnen grafimediabedrijven concurrentievoordeel behalen.”
Bijschrift bij foto: Bob van der Putte, Directeur Euro Mail regio West voor de nieuwe iGen4
-xxx-
Over Euro Mail
Euro Mail is sinds 1989 een betrouwbare partner als het gaat om direct marketing-, fulfilment- en documentoplossingen. Zij helpt haar klanten met het realiseren van hun doelstellingen met een totaaloplossing; van advies op het gebied van communicatiestrategie en de in te zetten middelen tot aan de productie van de gekozen oplossingen tot aan de verzending ervan.
Euro Mail is sinds 1989 een betrouwbare partner als het gaat om direct marketing-, fulfilment- en documentoplossingen. Zij helpt haar klanten met het realiseren van hun doelstellingen met een totaaloplossing; van advies op het gebied van communicatiestrategie en de in te zetten middelen tot aan de productie van de gekozen oplossingen tot aan de verzending ervan.
Over Xerox Nederland
Xerox Nederland is de Nederlandse verkooporganisatie van Xerox. Xerox is een wereldwijd marktleider voor business process en document management met een omzet van bijna $ 23 miljard. De technologie, expertise en diensten vereenvoudigen het werk op kantoor – van kleine bedrijven tot grote internationals. Hierdoor kunnen bedrijven zich meer richten op wat echt belangrijk is: hun real business. Met het hoofdkantoor in Norwalk Connecticut, biedt Xerox uitgebreide business process outsourcing en IT-outsourcing diensten, inclusief data processing, oplossingen voor de gezondheidszorg, HR benefits management, financiële ondersteuning, transportoplossingen en customer relationship management services voor commerciële en overheidsorganisaties wereldwijd. Het bedrijf biedt ook uitgebreide documenttechnologie en diensten, alsmede bijbehorende supplies en software. Dit aanbod is met name gericht op kantoren van elke grootte en de markt voor productieprinten en grafische omgevingen. Xerox Corporation is met 140.000 mensen actief in meer dan 160 landen.
Xerox Nederland is de Nederlandse verkooporganisatie van Xerox. Xerox is een wereldwijd marktleider voor business process en document management met een omzet van bijna $ 23 miljard. De technologie, expertise en diensten vereenvoudigen het werk op kantoor – van kleine bedrijven tot grote internationals. Hierdoor kunnen bedrijven zich meer richten op wat echt belangrijk is: hun real business. Met het hoofdkantoor in Norwalk Connecticut, biedt Xerox uitgebreide business process outsourcing en IT-outsourcing diensten, inclusief data processing, oplossingen voor de gezondheidszorg, HR benefits management, financiële ondersteuning, transportoplossingen en customer relationship management services voor commerciële en overheidsorganisaties wereldwijd. Het bedrijf biedt ook uitgebreide documenttechnologie en diensten, alsmede bijbehorende supplies en software. Dit aanbod is met name gericht op kantoren van elke grootte en de markt voor productieprinten en grafische omgevingen. Xerox Corporation is met 140.000 mensen actief in meer dan 160 landen.
Xerox Europe heeft productievestigingen en logistieke vestigingen in Nederland, Ierland en het Verenigd Koninkrijk en een geavanceerd R&D centrum (Xerox Research Centre Europe) in Grenoble, Frankrijk. Voor meer informatie, ga naar www.xerox.nl.
Xerox® en XEROX en Design® zijn handelsmerken van Xerox Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen.
Xerox® en XEROX en Design®, Xerox Nuvera®, DocuColor®, Mobile Express Driver zijn handelsmerken van, of in licentie gegeven aan, Xerox in de Verenigde Staten en/of andere landen.
Prijzen, kenmerken, specificaties, mogelijkheden, vormgeving en beschikbaarheid van Xerox producten en diensten kunnen worden gewijzigd zonder voorafgaande kennisgeving.
-------------------------------------------------
Noot voor de redactie, niet voor publicatie.
Noot voor de redactie, niet voor publicatie.
Voor het ontvangen van RSS feeds, bezoek http://nieuws.xerox.nl/pr/xnl/rss.aspx. Voor open discussies, perspectieven vanuit de sector en events bezoek www.facebook.com/xeroxnederland, www.twitter.com/xeroxnederland, www.twitter.com/xeroxmkb
Xerox (Nederland) B.V.
Voor algemene vragen: +31 (0)346 255255 informatie@xerox.com en voor perszaken:
Patty de Jong, +31 (0)346 255770, patty.dejong@xerox.com
Marcommit (voor Xerox)
Ingeborg Schrijver of Ellis Akkermans +31 (0)35 5822730, xerox@marcommit.nl
Patty de Jong, +31 (0)346 255770, patty.dejong@xerox.com
Marcommit (voor Xerox)
Ingeborg Schrijver of Ellis Akkermans +31 (0)35 5822730, xerox@marcommit.nl