Breukelen, 29 juni 2015 - Xerox, leider in business process services, breidt haar portfolio uit met Robotic Process Automation (RPA). Hiermee zijn organisaties in staat om procesautomatiseringen sneller te implementeren, beter schaalbaar te zijn en sneller waarde toe te voegen.

Volwassen business automatiseringsoplossingen nemen routine- en handmatige taken, zoals data entry, over. Dit betekent een keerpunt in Business Process Outsourcing (BPO) en stelt organisaties in staat hun medewerkers in te zetten om echt waarde toe te voegen aan de organisatie. Hierdoor willen steeds meer organisaties de implementatie van automatiseringsoplossingen versnellen. De eerste oplossingen uit het automatiseringspakket van Xerox zijn onderdeel van de Xerox® Clearsight™ suite en bestaan uit:

Xerox ClearSight™ Automated Intelligence

Deze softwareoplossing is ontwikkeld om op basis van vastgestelde business rules menselijke handelingen na te bootsen. De software integreert met alle databronnen, zoals email en spreadsheets, en kan geprogrammeerd worden om zowel simpele taken als complexe processen uit te voeren. De oplossing interpreteert de data die binnenkomen via het contact center, business of webapp en verwijst deze naar de juiste applicatie of het juiste proces.

Xerox ClearSight Case Management

De ClearSight Case Management oplossing is een eenvoudig, volledig geïntegreerd product geschikt voor diverse branches. Met de software kan de workflow eenvoudig worden beheerd. Customer care agents kunnen hierdoor bijvoorbeeld anticiperen op moeilijke vragen. De software haalt de juiste informatie op, organiseert deze per onderwerp en stelt dit beschikbaar via een icoon op het beeldscherm. Tegelijkertijd wordt het gesprek opgenomen en opgeslagen. Zo kunnen de agents zich volledig richten op de klant in plaats van op het managen van meerdere softwareapplicaties. Het is hierdoor niet langer noodzaak om de agent te voorzien van een uitgebreide training om de juiste antwoorden op de vragen van klanten te vinden.

Sue Watts, Chief Operating Officer, Xerox Global Capabilities: “Automatisering gaat business processen wezenlijk veranderen wat betreft schaalbaarheid, nauwkeurigheid en kosten. Onze ervaring bij vele klanten en door jaren R&D maakt dat deze oplossingen nu geschikt zijn voor implementatie in veel verschillende industrieën. Door deze focus bieden wij onze klanten nu verbeterde productiviteit, betere marges en meer efficiëntie. Zo kunnen hun medewerkers zich focussen op het bedenken van creatieve en innovatieve oplossingen om zakelijke uitdagingen aan te gaan. We integreren robotic tools met menselijke gebruikers, zodat ze efficiënt naast elkaar kunnen werken. Dit verandert de manier van werken en biedt vele voordelen.”

Xerox implementeert business automation oplossingen in haar complete portfolio om zowel customer care centra als financiering en boekhouding processen en de gezondheidssector te ondersteunen.

 

-xxx-

Over Xerox
Xerox is een wereldwijde zakelijke dienstverlener op het gebied van technologie en document management. Het bedrijf helpt organisaties te transformeren bij de manier waarop zij informatie beheren en hun bedrijfsprocessen managen. Het hoofdkantoor van Xerox is gevestigd in Norwalk, Connecticut in de Verenigde Staten. Meer dan 140.000 Xerox-medewerkers bedienen dagelijks klanten in 180 landen en bieden dienstverlening, printapparatuur en software voor commerciële organisaties en overheidsinstellingen. Vind meer informatie over Xerox Nederland op www.xerox.nl.

Xerox Europe heeft productievestigingen en logistieke vestigingen in Nederland, Ierland en het Verenigd Koninkrijk en een geavanceerd R&D centrum (Xerox Research Centre Europe) in Grenoble, Frankrijk.

Xerox®, Xerox en Design® zijn handelsmerken van Xerox Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. Prijzen, kenmerken, specificaties, mogelijkheden, vormgeving en beschikbaarheid van Xerox producten en diensten kunnen worden gewijzigd zonder voorafgaande kennisgeving.

Alle genoemde handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke bedrijven.