Breukelen, 12 augustus 2010 – Door de toenemende focus van bedrijven en overheidsorganisaties op hun ‘core business’ ontstaat er steeds meer vraag naar extra dienstverlening. Dat geldt ook voor het beheer, de optimale inzet en het onderhoud van printers en multifunctionals in kantooromgevingen. Xerox introduceert daarom Service PLUS als onderdeel van haar Service op Maat programma. Naast het standaard onderhoudsabonnement biedt Service PLUS organisaties met minimaal vijf Xerox machines de volgende extra diensten:
- Beheer van verbruiksmaterialen
- Storingsverlagend onderhoud
- Gebruikersassistentie
- Optimalisatie gebruik (kantoor)apparatuur
- Operationele rapportage gebruik machinepark
“Service PLUS geeft continu inzicht in de optimale inzet en het juiste gebruik van de apparatuur”, legt Rob Stokmans, Business Manager bij Xerox uit. “Daarnaast staan er lokale Xerox engineers klaar om de gebruikers ter plaatse hulp en advies te bieden en trainingen te verzorgen voor onervaren of nieuwe gebruikers. Bedrijven realiseren zich vaak niet dat ze ook het beheer en onderhoud van hun kantoorapparatuur kunnen uitbesteden. Met Service PLUS geven bedrijven de activiteiten rondom het kantoormachinepark aan ons uit handen, waarna we het op maat voor ze inrichten. Zo bieden we met onze New Business of Printing strategie niet alleen de juiste technologie en workflowoplossingen, maar ook de juiste service. Deze aanpak zorgt voor aanzienlijke tijdwinst, mede door het sneller kunnen anticiperen op storingen en stilstand. De activiteiten die onder de core business vallen, komen hierdoor niet meer in het geding.”
Naast extra dienstverlening voor de kantooromgeving introduceert Xerox twee nieuwe Service Op Maat diensten voor gebruikers van haar productiesystemen:
Xerox Flex Service. Deze nieuwe service is gericht op gebruikers die hun Xerox productiesystemen buiten de reguliere service-uren willen gebruiken en het risico op stilstand willen voorkomen. Afhankelijk van het belang en de urgentie kan gekozen worden uit drie Flex Service varianten, namelijk:
- Brons: Extra telefonische ondersteuning
- Zilver: Telefonische ondersteuning en een standby engineer
- Goud: On-site support voor bijvoorbeeld twee tot vier uur extra service . Dit kan naar keuze voor of na de reguliere service-uren worden ingezet of in combinaties ervan.
Xerox Shift Service. Shift Service was al beschikbaar voor een groot aantal Xerox zwart-wit en kleurenproductiesystemen, maar sinds kort ook voor de iGen3 en iGen4 digitale kleurenpersen. Doorlooptijden voor digitaal geproduceerd drukwerk worden steeds korter en daardoor ook steeds kritischer, terwijl de volumes nog steeds toenemen. Optimale ondersteuning buiten de reguliere service-uren is daarom van steeds groter belang voor organisaties die maximaal rendement uit hun productiemachines willen halen.
-xxx-
Over Xerox
Xerox Europe, de Europese organisatie van Xerox Corporation, levert een uitgebreide range aan Xerox producten, oplossingen en diensten, alsmede bijbehorende supplies en software. Het aanbod is met name gericht op een drietal marktsegmenten: kantoren van klein tot groot, de markt voor productieprinten en grafische omgevingen, alsmede dienstverlening, met inbegrip van advisering, systeemontwikkeling en beheer, en document outsourcing. Via ACS, a Xerox Company, dat in februari 2010 door Xerox is overgenomen, is Xerox ook in staat uitgebreide business process outsourcing en IT-outsourcing diensten te bieden.
Xerox Europe heeft productievestigingen in Nederland, Ierland en het Verenigd Koninkrijk en een geavanceerd R&D centrum (Xerox Research Centre Europe) in Grenoble, Frankrijk. Voor meer informatie, ga naar www.xerox.com of www.asc-inc.com. Xerox Corporation is met 130.000 mensen actief in meer dan 160 landen.
Xerox Europe, de Europese organisatie van Xerox Corporation, levert een uitgebreide range aan Xerox producten, oplossingen en diensten, alsmede bijbehorende supplies en software. Het aanbod is met name gericht op een drietal marktsegmenten: kantoren van klein tot groot, de markt voor productieprinten en grafische omgevingen, alsmede dienstverlening, met inbegrip van advisering, systeemontwikkeling en beheer, en document outsourcing. Via ACS, a Xerox Company, dat in februari 2010 door Xerox is overgenomen, is Xerox ook in staat uitgebreide business process outsourcing en IT-outsourcing diensten te bieden.
Xerox Europe heeft productievestigingen in Nederland, Ierland en het Verenigd Koninkrijk en een geavanceerd R&D centrum (Xerox Research Centre Europe) in Grenoble, Frankrijk. Voor meer informatie, ga naar www.xerox.com of www.asc-inc.com. Xerox Corporation is met 130.000 mensen actief in meer dan 160 landen.
Xerox® is het handelsmerk van Xerox Corporation. Alle andere merken en productnamen zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van hun respectievelijke ondernemingen. Prijzen, kenmerken, specificaties, mogelijkheden, vormgeving en beschikbaarheid van Xerox producten en diensten kunnen worden gewijzigd zonder voorafgaande kennisgeving.
-------------------------------------------------
Noot voor de redactie, niet voor publicatie.
Voor meer informatie, kijk op www.xerox.nl, of neem contact op met:
Xerox (Nederland) B.V
Patty de Jong, +31 (0)346 255770, patty.dejong@xerox.com
Marcommit (voor Xerox)
Ellis Akkermans of Ingeborg Schrijver +31 (0)35 5822730, xerox@marcommit.nl
Xerox (Nederland) B.V
Patty de Jong, +31 (0)346 255770, patty.dejong@xerox.com
Marcommit (voor Xerox)
Ellis Akkermans of Ingeborg Schrijver +31 (0)35 5822730, xerox@marcommit.nl
Volg ons ook op Twitter. http://www.twitter.com/xeroxnederland