Breukelen, 7 mei 2014 – In het bedrijfsleven van nu, is kennis het belangrijkste kapitaal. Organisaties benutten hun kritische informatie om concurrentievoordeel te behalen. Xerox introduceert een dienstverlening die organisaties nieuwe manieren biedt om hun informatie te beoordelen, te beschermen en te benutten, waar en wanneer dat ook nodig is. Niet alleen om geld te besparen, maar ook om uiteindelijk klantrelaties te verbeteren en innovatieve en sterkere producten en diensten te kunnen ontwikkelen.

Deze nieuwe dienstverlening is ontwikkeld om:

  • te analyseren hoe en waarom documenten worden geprint om zo de manier waarop informatie wordt verkregen te veranderen;
  • het vergroten van de informatiebeveiliging zonder verstoring van de IT-infrastructuur;
  • mobiel printen eenvoudiger te maken;
  • de dagelijkse document-intensieve bedrijfsprocessen te beoordelen, te vereenvoudigen en te verbeteren door middel van workflow automatisering.

“Het kenniskapitaal van organisaties, zowel op papier als digitaal, groeit en daarmee wordt ook de uitdaging de informatie te ontsluiten groter. Zonder goed beheer gaat informatie verloren, die wordt immers op zoveel verschillende plekken en in diverse formats bewaard”, aldus Mike Feldman, President Large Enterprise Operations bij Xerox. “Daar speelt onze driefasen strategie – Assess & Optimise, Secure & Integrate, Automate & Simplify – op in en deze strategie zullen wij steeds verder ontwikkelen. De laatste uitbreiding in ons dienstenaanbod helpt klanten hun informatievraag ​​effectiever, met name op het gebied van beveiliging en de automatisering van documentstromen, te beheren.”

Het nieuwe dienstenaanbod bestaat uit:

Xerox Secure Print Manager Suite integreert printbeveiliging, controle- en rapportagemogelijkheden – zoals user authenticatie en accounting – zonder de bestaande IT-infrastructuur te verstoren. Het is mogelijk een licentie af te nemen op een enkele of meerdere Xerox en niet-Xerox printers en MFP’s, afhankelijk van de behoeften van de organisatie. Deze oplossing is ontwikkeld op basis van Nuance Equitrac.

Xerox Document Analytics Services maakt inzichtelijk en verklaart hoe, waar en waarom documenten worden gebruikt. Printgedag wordt inzichtelijk gemaakt door meerdere bronnen: data van apparaten en afdruktaken, audits en door uitgebreide gesprekken met gebruikers. Op basis van de bevindingen werkt Xerox nauw samen met haar klanten om content te digitaliseren en informatie vast te leggen, zodat organisaties de papieren vergaarbak niet vervangen door een digitale vergaarbak.

Xerox Workflow Assessment Services laten zien hoe documenten zich verplaatsen binnen een organisatie en geven inzicht hoe een efficiënter proces ingericht kan worden. Door de klantinput en metingen wat betreft document- en printergebruik te combineren, helpt deze dienst organisaties hun processen productiever te maken, hiermee geld te besparen en klantrelaties te verbeteren.
 

Additionele uitbreidingen
Een gratis software-upgrade op de Xerox WorkCentre® 3325 multifunctionele printer (MFP) biedt een algemene set aan toegangs-, productiviteit-, beheer- en beveiligingsfuncties om de printomgeving verder te beschermen en te optimaliseren. Klanten krijgen een nog sterkere integratie met Xerox Managed Print Services voor verbeterde efficiëntie en kostenbesparingen.

Printers en MFP’s met de Xerox ConnectKey® 1.5 technologie worden binnenkort gecertificeerd door de Mopria Alliance, een organisatie die de toegankelijkheid van draadloos printen vanaf smartphones, tablets en andere mobiele apparaten bevordert, vereenvoudigt en verhoogt. Printing on-the-go wordt vergemakkelijkt zonder handmatig verbinding te hoeven maken met een printer of installatie van software.

Beschikbaarheid
Xerox Document Analytics Services en Xerox Workflow Assessment Services zijn beschikbaar voor Enterprise Print Services klanten van Xerox in de VS, Canada en Europa.

Xerox Secure Print Manager Suite is beschikbaar voor Enterprise Print Services in de VS, Canada en EMEA.


Xerox ConnectKey 1.5 technologie wordt wereldwijd als software-upgrade voor alle bestaande ConnectKey compatibele printers en MFP's in het begin van juni 2014 aangeboden.

-xxx-

Over Xerox
Sinds de uitvinding van xerografie meer dan 75 jaar geleden, heeft Xerox bedrijven geholpen bij het vereenvoudigen van de manier waarop zij hun werk doen. Tegenwoordig is Xerox wereldwijd marktleider in business process outsourcing en document management en worden mensen geholpen om efficiënter te zijn, zodat ze zich volledig kunnen focussen op hun core business. Het hoofdkantoor van Xerox is gevestigd in Norwalk, Connecticut in de Verenigde Staten. Meer dan 140.000 Xerox-medewerkers bedienen dagelijks klanten in 180 landen en bieden dienstverlening, printapparatuur en software voor commerciële organisaties en overheidsinstellingen. Vind meer informatie over Xerox Nederland op www.xerox.nl.

Xerox Europe heeft productievestigingen en logistieke vestigingen in Nederland, Ierland en het Verenigd Koninkrijk en een geavanceerd R&D centrum (Xerox Research Centre Europe) in Grenoble, Frankrijk.

XEROX®, XEROX, DocuShare® en ConnectKeyTM zijn handelsmerken van Xerox Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. Prijzen, kenmerken, specificaties, mogelijkheden, vormgeving en beschikbaarheid van Xerox producten en diensten kunnen worden gewijzigd zonder voorafgaande kennisgeving.

Alle genoemde handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke bedrijven.