Breukelen, 4 juni 2015 - Xerox rekent af met papieren processen met de lancering van nieuwe tools en diensten. Deze nieuwe workflow automation oplossingen veranderen de manier waarop retailers, financiële instellingen, de gezondheidszorg en andere grote organisaties omgaan met documenten.
“Veel organisaties hebben een haat-liefdeverhouding met papier. Papieren documenten zijn van cruciaal belang voor diverse processen, denk aan facturen en contracten. Toch zien we steeds vaker dat papier de productiviteit verlamt. Daarom krijgt workflow automatisering steeds meer prioriteit in organisaties”, aldus Herman Levert, General Manager Large Enterprise Operations (LEO) bij Xerox. “Wij als Xerox willen de issues die komen kijken bij handmatige, op papier gebaseerde processen, terugdringen. Niet alleen met onze Managed Print Services, maar ook met nieuwe workflow tooling als deze.”
Slimmere supply chain
De workflow automation oplossing voor supply chain optimalisatie van Xerox is speciaal ontwikkeld voor de retailmarkt. De oplossing digitaliseert, centraliseert en automatiseert foutgevoelige en kostbare handmatige stappen van een product lifecycle. De oplossing dringt arbeids- en printkosten drastisch terug en stemt de voorraad af op de daadwerkelijke verkoop. Door het synchroniseren van data en geautomatiseerde analytics op winkelniveau zijn de schappen tijdig gevuld.
Automatisering op brancheniveau
Xerox introduceert daarnaast diverse workflow automation oplossingen die zijn ontwikkeld met partner Hyland, ontwikkelaar van OnBase:
- Loan Application Processing ontsluit input voor leningaanvragen uit diverse bronnen zoals multifunctionele printers, mobiele apparaten en webapplicaties en koppelt deze automatisch naar de juiste contactpersoon in de organisatie. Externe databronnen zijn naadloos geïntegreerd in het proces en opgeslagen in een beveiligd content management systeem.
- Health Records Information Management helpt ziekenhuizen bij het verhogen van de productiviteit en maakt patiëntenzorg inzichtelijk door middel van één enkel, uitgebreid overzicht van alle klinische documenten en gegevens, die zijn opgeslagen in een elektronisch patiëntendossier, beeldbank, communicatiesysteem en contentarchief.
- Human Resources Onboarding maakt werving- en selectieprocessen efficiënter door het elimineren van papier. De oplossing automatiseert de benodigde stappen bij het aannemen van nieuwe medewerkers en biedt inzicht door uitgebreide management rapportages. Nieuwe medewerkers krijgen toegang tot een werknemersportal via een e-form waarin vereiste documentatie online kan worden ingevuld. Ondersteunende afdelingen, zoals facilitaire dienstverlening, IT en salarisadministratie worden betrokken om tijdig voorzieningen te realiseren. De gegevens worden geplaatst onder records management control.
Uitbreiding naar de cloud
Xerox Digital Alternatives is een technologie die op papier gebaseerde workflows binnen elke organisatie automatiseert. Met Xerox Digital Alternatives kunnen gebruikers eenvoudig documenten ondertekenen, aantekeningen maken, delen, opslaan en lezen vanuit één interface. Xerox Digital Alternatives is nu beschikbaar in de Xerox private cloud.
Xerox’s DocuShare® Private Cloud Service vereenvoudigt implementatie van enterprise content management en is een samenwerkingsplatform voor het vastleggen, beheren en veilig delen van content in de cloud vanaf elke mobiele device of pc.
Analytics voor slimmere printkeuzes
Xerox Secure Print Manager Suite with User Analytics, gebaseerd op Xerox CompleteView®, analyseert wie, wanneer, hoeveel en waar men print. Met deze inzichten helpt Xerox organisaties met het optimaliseren van hun printomgeving.
Business apps vereenvoudigen mobile printing
De nieuwe apps, speciaal ontwikkeld voor de mobile workforce in grote organisaties, zorgen voor veilig en makkelijk printen met de Xerox Print Service Plug-in voor Android gebruikers, de Mobile Access App en Mobile Link App.
Bijschrift bij afbeelding: Herman Levert, General Manager Large Enterprise Organization (LEO) bij Xerox.
-xxx-
Over Xerox
Xerox is een wereldwijde zakelijke dienstverlener op het gebied van technologie en document management. Het bedrijf helpt organisaties te transformeren bij de manier waarop zij informatie beheren en hun bedrijfsprocessen managen. Het hoofdkantoor van Xerox is gevestigd in Norwalk, Connecticut in de Verenigde Staten. Meer dan 140.000 Xerox-medewerkers bedienen dagelijks klanten in 180 landen en bieden dienstverlening, printapparatuur en software voor commerciële organisaties en overheidsinstellingen. Vind meer informatie over Xerox Nederland op www.xerox.nl.
Xerox Europe heeft productievestigingen en logistieke vestigingen in Nederland, Ierland en het Verenigd Koninkrijk en een geavanceerd R&D centrum (Xerox Research Centre Europe) in Grenoble, Frankrijk.
Xerox®, Xerox en Design® en ConnectKey® zijn handelsmerken van Xerox Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. Prijzen, kenmerken, specificaties, mogelijkheden, vormgeving en beschikbaarheid van Xerox producten en diensten kunnen worden gewijzigd zonder voorafgaande kennisgeving.
Alle genoemde handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke bedrijven.