Tilburg/Breukelen, 25 maart 2013 − Unamic/HCN gaat voortaan verder onder de naam Xerox en neemt de Xerox huisstijl over. De komende periode zal in zowel interne als externe uitingen het Xerox beeldmerk terug te vinden zijn en verdwijnt het welbekende Unamic/HCN logo. Twee jaar geleden is Unamic/HCN overgenomen door Xerox. De bundeling van krachten van beide organisaties heeft geresulteerd in een sterke groei, een verdere internationalisatie en versteviging van de marktpositie. Deze fundamenten zijn een goede basis om de volgende stap in het integratieproces tussen Xerox en Unamic/HCN te zetten.

De komende periode zal een aantal veranderingen worden doorgevoerd. Zo wordt er momenteel gewerkt aan een nieuwe website, wijzigen te zijner tijd de e-mailadressen en worden documenten van het Xerox beeldmerk voorzien. De vennootschappelijke naam zal nog wel ongewijzigd blijven: Unamic/HCN B.V.

Unamic/HCN maakt deel uit van een organisatie die minimaal vijftig procent van haar omzet te danken heeft aan Business Process Outsourcing zoals IT-, HR- en financieel-administratieve diensten. Met de uitgebreide dienstverlening op het gebied van customer care biedt Unamic/HCN hierop een relevante aanvulling.

“Xerox is sterk in technologie en dienstverlening en wereldwijd een van de meest waardevolle merken. Zij biedt Unamic/HCN de ruimte om onze organisatie kwalitatief verder te kunnen uitbouwen, met name op het gebied van innovatie”, aldus Robèrt van Diem, Managing Director Unamic/HCN.

Dat Unamic/HCN profijt heeft van Xerox als voorloper op het gebied van innovatie, bewijst de recente nominatie voor de NCCA Innovation Award met een voor de callcenter branche unieke besturingsmethodiek, die bewezen heeft de callcenter performance én kwaliteit te verbeteren. In de nabije toekomst worden dan ook diverse innovaties van Xerox bij verschillende opdrachtgevers geïmplementeerd.

 

-xxx-

 

Over Unamic/HCN

Met meer dan 2.500 medewerkers en vestigingen in Nederland, België, Tsjechië, Suriname en Turkije legt, onderhoudt, managet en verbetert Unamic/HCN het klantcontact met de eindgebruikers van haar opdrachtgevers. Sinds 2011 is Unamic/HCN onderdeel van Xerox. Als customer care tak biedt Unamic/HCN voor Xerox toegevoegde waarde ten aanzien van de optimalisatie van het dienstverleningsportfolio op het gebied van Business Process Outsourcings activiteiten in Europa. Anderzijds biedt Xerox als strategisch eigenaar meer ruimte voor internationalisatie, innovatie en groei. De komende tijd zal de samenwerking tussen Xerox en Unamic/HCN dan ook verder worden uitgebouwd en geprofessionaliseerd, wat zal bijdragen aan een versteviging van de marktpositie.

Over Xerox
Xerox Corporation is een wereldwijde marktleider voor business process en document management met een omzet van bijna $ 23 miljard. De technologie, expertise en diensten vereenvoudigen het werk op kantoor – van kleine bedrijven tot grote internationals. Hierdoor kunnen bedrijven zich meer richten op wat echt belangrijk is: hun real business. Xerox biedt uitgebreide business process outsourcing en IT-outsourcings diensten, inclusief data processing, oplossingen voor de gezondheidszorg, HR benefits management, financiële ondersteuning, transportoplossingen en customer relationship management services voor commerciële en overheidsorganisaties wereldwijd. Xerox Corporation is met 140.000 mensen actief in meer dan 160 landen.

Xerox® en XEROX en Design® zijn handelsmerken van Xerox Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen.

Xerox® en XEROX en Design®, Xerox Nuvera®, DocuColor®, Mobile Express Driver zijn handelsmerken van, of in licentie gegeven aan, Xerox in de Verenigde Staten en/of andere landen. Prijzen, kenmerken, specificaties, mogelijkheden, vormgeving en beschikbaarheid van Xerox producten en diensten kunnen worden gewijzigd zonder voorafgaande kennisgeving.