Ook dit jaar heeft Xerox op Hardenberg weer een aantal beursprimeurs, producten die nog niet eerder op een Nederlandse vakbeurs te zien zijn geweest. Zoals de opvolgers van de uitermate succesvolle DocuColor 240/250 serie: de DocuColor 242, 252 en 260 midvolume kleurenprinters. Ook de ongekend hoge afdrukkwaliteit en de unieke productiviteit van een aantal grafische zwart-wit printers zoals de Xerox 4112, de Xerox 4127 en de Nuvera hoogvolume printers met de revolutionaire EA-toner werden nog niet eerder aan een breed publiek gedemonstreerd.
Onderdeel van het “Print Shop in a Box” thema zijn natuurlijk ook de Xerox FreeFlow softwareoplossingen. Oplossingen, die de grafische ondernemer kunnen helpen om de in- en externe workflow optimaal te automatiseren, de kosten te verlagen en daarmee het rendement te verhogen. Ook oplossingen voor variabele dataprinting en multi-channel communicatie zoals XMPie zullen uitgebreid worden gedemonstreerd.
Het totale pakket aan ondersteuning dat Xerox in de afgelopen jaren voor haar grafische klanten heeft ontwikkeld en geperfectioneerd onder de verzamelnaam ‘ProfitAccelerator’ (winstversneller) zal op de Xerox stand weer veel aandacht krijgen. Vanaf de eerste orinterende gesprekken tot en met de oplevering van een oplossing, ontvangt de grafische klant maximale ondersteuning van Xerox om zo zijn digitale drukwerkactiviteiten tot een succes te maken. ProfitAccelerator omvat onderdelen als onafhankelijke bedrijfsadviseurs, een uitgebreid pakket speciale afdrukmaterialen, commercile trainingen en cursussen, tot en met de begeleiding van een ervaren grafisch adviseur, die grafische ondernemers na de oplevering van de oplossing adviseert hoe ze nog beter gebruik kunnen maken van de unieke groeikansen in de markt van digitaal drukwerk.
Op de Xerox stand is ook ruimte gemaakt voor een totaal ander onderwerp dan zaken doen. Tijdens de Hardenberg beurs houdt Xerox namelijk een actie om de Stichting KiKa te steunen. De Stichting KiKa (Kinderen Kankervrij) werft fondsen om het onderzoek tegen kinderkanker te steunen. Met als doel om daarmee een betere behandeling en genezing van kinderkanker mogelijk te maken. Bezoekers zullen op de Xerox stand in de gelegenheid worden gesteld om voor slechts € 3,50 (maar meer mag natuurlijk ook!) een sympathieke KiKa beer aan te schaffen. Dit is de helft van de normale verkoopprijs. Xerox sponsort gedurende Hardenberg de andere helft van dit bedrag. Voor meer informatie: www.kika.nl
Over Xerox
Xerox Europe, de Europese organisatie van Xerox Corporation, levert een uitgebreide range aan Xerox producten, oplossingen en diensten, alsmede bijbehorende supplies en software. Het aanbod is met name gericht op een drietal marktsegmenten: kantoren van klein tot groot, de markt voor productieprinten en grafische omgevingen, alsmede dienstverlening, met inbegrip van advisering, systeemontwikkeling, content management en document outsourcing.
Xerox Europe heeft productievestigingen in Nederland, Ierland en het Verenigd Koninkrijk en een geavanceerd R&D centrum (Xerox Research Centre Europe) in Grenoble, Frankrijk. Voor meer informatie, ga naar www.xerox.com
Xerox is het handelsmerk van Xerox Corporation. Alle andere merken en productnamen zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van hun respectievelijke ondernemingen. Prijzen, kenmerken, specificaties, mogelijkheden, vormgeving en beschikbaarheid van Xerox producten en diensten kunnen worden gewijzigd zonder voorafgaande kennisgeving.
Noot voor de redactie, niet voor publicatie.
Voor meer informatie, kijk op www.xerox.nl, of neem contact op met:
Xerox (Nederland) B.V PR & Communications Manager Patty de Jong +31 (0)346255770 patty.dejong@xerox.com | Trimedia (voor Xerox) Petra de Jongh +31 (0)23 750 32 10 pdejongh@trimediabenelux.com |