Breukelen -- Xerox heeft bekendgemaakt dat zij door Honeywell is geselecteerd als leverancier voor alle door deze onderneming benodigde printers en multifunctionele systemen (printen, kopiren, scannen en faxen). De wereldwijde overeenkomst heeft betrekking op alle over de hele wereld verspreide vestigingen van Honeywell. De nieuwe apparatuur omvat een mix van kleuren- en zwartwit- Phaser printers en WorkCentre multifunctionele systemen.
Als onderdeel van de groeistrategie concentreert Xerox zich met haar geavanceerde dienstverlening en technologie op onder meer de belangrijke wereldwijd opererende ondernemingen. Xerox heeft daartoe een aantal senior contactpersonen benoemd die ieder een groep vooraanstaande klanten krijgt toegewezen. Deze 'client managing directors' zijn verantwoordelijk voor het onderhouden van de contacten met grote ondernemingen en die te helpen bij de integratie van document management, kostenbeheersing, support en aanverwante processen binnen alle betrokken locaties en divisies.
"Gezien ons brede productassortiment alsmede de ervaring en kennis op het gebied van veeleisende IT-omgevingen, is Xerox in staat om te zorgen voor een uitgebalanceerde mix van apparatuur die kan worden aangepast aan zich wijzigende behoeften", zegt Suzi Good, Xerox' client managing director voor Honeywell. "Onze overeenkomst behelst een multinationale samenwerking met Honeywell voor de langere termijn en onderstreept de effectiviteit van Xerox' dienstverlening aan belangrijke wereldwijde accounts."
Xerox levert een reeks aan innovatieve oplossingen, diensten en systemen op het gebied van documentbeheer voor zowel kantoor- als productie-omgevingen (zoals grafimediabedrijven en huisdrukkerijen). Daartoe behoren onder meer kleuren- en zwartwit-printers, digitale persen, multifunctionele systemen en digitale copiers. Daarnaast wordt een steeds verder uitgebreide portfolio van documentgerelateerde diensten en software aangeboden, waarmee ondernemingen en organisaties de productiviteit van, en de samenwerking tussen medewerkers kunnen verbeteren, alsmede kosten kunnen reduceren.
De Xerox DocuShare software, bijvoorbeeld, is een kostenbesparende, webgebaseerde informatiebeheerapplicatie voor het wereldwijd distribueren en beheren van informatie in een beveiligde webomgeving. Xerox voert ook op Lean Six Sigma gebaseerde Office Document Assessments uit om haar klanten wereldwijd te ondersteunen bij het inzichtelijk maken van de werkelijke kosten van hun document output, printsystemen, infrastructuur en werkprocessen.
Xerox Europe
Xerox Europe, de Europese organisatie van Xerox Corporation, levert een uitgebreide reeks aan Xerox producten, oplossingen en diensten, alsmede bijbehorende supplies en software. Het aanbod is met name gericht op een drietal marktsegmenten: kantoren van klein tot groot, de markt voor productieprinten en grafische omgevingen, alsmede dienstverlening, met inbegrip van advisering, systeemontwikkeling/-beheer en document outsourcing.
Xerox Europe heeft productievestigingen in Nederland, Ierland en het Verenigd Koninkrijk en een geavanceerd R&D centrum (Xerox Research Centre Europe) in Grenoble, Frankrijk. Voor meer informatie, ga naar www.xerox..com
Xerox is het handelsmerk van Xerox Corporation. Alle andere merken en productnamen zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van hun respectievelijke ondernemingen.
Klantcontacten
Voor meer informatie over Xerox en de producten: bel 0346 - 255 255 of kijk op www.xerox.nl.
Mediacontacten
Xerox (Nederland) B.V., Patty de Jong, Communications Manager, tel.: 0346 - 255 770,
email: patty.dejong@xerox.com
VerkroostPR (voor Xerox), Herman Verkroost, tel.: 030 - 229 20 05,
email: hav@verkroostpr.nl