Breukelen -- Xerox organiseert op haar hoofdkantoor in Breukelen gedurende september-oktober voor verschillende doelgroepen een aantal seminars onder de verzamelnaam Momentum 2006. Op dinsdag 26 september is er vanaf 15.00 uur een seminar, getiteld 'Uw klanten uit beeld?'. Met dit seminar richt Xerox zich op managers van rekencentra en op marketing- en ICT-professionals in omgevingen waar met grote klantenbestanden wordt gewerkt. Zoals dat onder meer het geval is bij bankinstellingen en verzekeringsmaatschappijen.

De elektronische communicatie heeft mede geleid tot grote veranderingen in de manier waarop organisaties de relatie met hun klanten onderhouden. Het aantal persoonlijke contactmomenten is aanzienlijk verminderd; de loyaliteit van de klanten staat onder druk. Marketing- en ICT-afdelingen staan samen voor de uitdaging om het maximale rendement uit de klantcontacten te halen. Tijdens het seminar wordt het belang van corporate communications en 'branding' onderstreept en wordt aan de hand van presentaties en praktijkvoorbeelden getoond hoe het rekencentrum daarin een centrale rol vervult.

Zo zal Frans van der Reep, KPN strateeg en lector eBusiness aan de Hogeschool INHOLLAND te Rotterdam, spreken over het onderwerp 'Het rekencentrum als communicatiespecialist'. Rob Stokmans, business manager Xerox iGen3, presenteert innovatieve oplossingen waarmee maximaal rendement uit klantcontacten kan worden gehaald. Aansluitend volgen presentaties van enkele praktijkvoorbeelden van een flexibel en rendabel opererend rekencentrum.

Het volledige programma ziet er als volgt uit:

14.30 uur

Inloop, ontvangst

15.00 uur

Welkom en inleiding - Mireille Paasen, Sales Director voor de Financile en Industrile Sector, Xerox (Nederland) b.v.

15.15 uur

Het rekencentrum als communicatiespecialist - Frans van der Reep, KPN strateeg en lector eBusiness aan de Hogeschool INHOLLAND te Rotterdam

16.00 uur

Innovatie bij Xerox: Hoe Xerox u kan helpen uw klantcontacten maximaal te laten renderen - Rob Stokmans, business manager iGen3, Xerox (Nederland) b.v.

16.45 uur

De 'Solution Caroussel' van het rekencentrum - Praktijkvoorbeelden van een flexibal en rendabel rekencentrum:
  • FreeFlow Suite: promotional transactional printing
  • Cut Sheet & Continuous Feed
  • Monochroom, Highlight Colour en Full Colour Printing
  • 18.00 uur

    Drankje, buffet

    19.30 uur

    Afsluiting


    Voor meer informatie over en registratie voor dit seminar kunt u een email sturen naar infonl@xerox.com. Vermeld s.v.p. als onderwerp 'Momentum 21 september'. U kunt ook bellen naar: 0346 - 255 255, het informatienummer van Xerox (Nederland). Binnenkort is de informatie - ook die van alle andere Momentum 2006 seminars - tevens te vinden op www.xeroxmomentum.nl of www.xerox.nl.

    Xerox Momentum 2006 seminar programma

    Onder het motto 'IT AIN'T MAGIC IF YOU KNOW HOW' organiseert Xerox dit najaar, in samenwerking met meerdere partners en klanten, een aantal seminars. Tijdens de seminars worden ideen en oplossingen gepresenteerd, die erop zijn gericht om klanten te helpen hun efficiency te verbeteren, alsmede hun omzet en winstgevendheid te verhogen. Hieronder een overzicht van alle seminars:

    19 september - Is verhoging van response nog mogelijk?

    De doelgroep voor dit seminar bestaat uit reclame-, DM- en marketing-professionals, die te maken hebben met dalende reclamebestedingen, verminderde response, meer op resultaten gerichte opdrachtgevers en een versnippering van doelgroepen en kanalen.

    21 september - Nieuwe kritieke succesfactoren bij digitaal drukken

    Grafische ondernemers kunnen ervaren hoe ze hun huidige werkprocessen kunnen optimaliseren en hun rendementen kunnen verbeteren.

    26 september - Uw klanten uit beeld?

    Met dit seminar richt Xerox zich op managers van rekencentra en op marketing- en ICT-professionals in omgevingen waar met grote klantenbestanden wordt gewerkt. Het aantal persoonlijke contactmomenten is aanzienlijk verminderd; de loyaliteit van de klanten staat onder druk. Marketeers en ICT-ers staan voor de uitdaging om het maximale rendement uit de klantcontacten te halen.

    27 september - Creatieve kansen voor boeken en tijdschriften?

    Nieuwe multi-media technieken vormen een bedreiging, maar bieden tevens ongekende nieuwe mogelijkheden voor uitgeverijen en hun grafimediabedrijven.

    3 oktober - Meer functionaliteit, meer zorgen?

    Professionals op het gebied van ICT, financin en/of security kunnen ervaren welke oplossingen worden geboden voor een efficint beheer van de almaar groter wordende belasting van hun ICT-netwerken.

    4 oktober - Xerox de juiste partner, nu en in de toekomst

    Xerox nodigt haar klanten en andere belangstellenden uit om zich te laten informeren over haar visie en strategie voor de toekomst, alsmede over de laatste stand van de technologie. Het programma is interactief en heeft een informeel karakter.

    10 oktober - Het optimale kantoor

    Dit seminar is bedoeld voor het ICT-, facility- en kantoormanagement van organisaties. Thema's zijn onder meer: inzicht verkrijgen in de binnen organisaties aanwezige grote, vaak niet bekende, hoeveelheid afdrukapparatuur; duidelijkheid over de aan documentoutputprocessen gerelateerde directe en directe kosten; het centraal beheren van alle afdrukapparatuur binnen de kantooromgeving.

    11 oktober - Procesoptimalisatie als medicijn voor toenemende marktwerking?

    Grote veranderingen in de gezondheidszorg leiden tot een sterke verzwaring van administratieve processen. In de gezondheidszorg werkende managers kunnen ontdekken hoe een verbetering in de doorlooptijd en toegankelijkheid van dossiers en andere documenten kunnen helpen om hun organisatie efficinter en slagvaardiger te maken.

    11 oktober - Leermiddelen, een lust of een last?

    Studenten en opleiders voorzien van adequate leermiddelen tegen minimale kosten is een grote uitdaging voor elke onderwijsinstelling. Beleidsmakers en beslissers kunnen nieuwe ideen opdoen hoe van hun leermiddelen niet langer een last, maar een lust is te maken. De ervaringen van de Hogeschool van Utrecht en live demonstraties tonen een pragmatische aanpak.

    Xerox Europe
    Xerox Europe, de Europese organisatie van Xerox Corporation, levert een uitgebreide reeks aan Xerox producten, oplossingen en diensten, alsmede bijbehorende supplies en software. Het aanbod is met name gericht op een drietal marktsegmenten: kantoren van klein tot groot, de markt voor productieprinten en grafische omgevingen, alsmede dienstverlening, met inbegrip van advisering, systeemontwikkeling/-beheer en document outsourcing.

    Xerox Europe heeft productievestigingen in Nederland, Ierland en het Verenigd Koninkrijk en een geavanceerd R&D centrum (Xerox Research Centre Europe) in Grenoble, Frankrijk. Voor meer informatie, ga naar www.xerox..com

    Onder de noemer 'The New Business of Printing' heeft Xerox het in de markt grootste portfolio 'state-of-the-art' digitale printsystemen, oplossingen en diensten ontwikkeld. Daartoe behoren tevens gestroomlijnde en efficinte workflow-oplossingen, alsmede een pakket oplossingen om klanten te helpen om hun business te ontwikkelen en groeimogelijkheden op de langere termijn te realiseren. In de veranderende markt voor druk- en printwerk zijn dat de drie elementen die Xerox-klanten helpen om beter te presteren en de productiviteit te verbeteren. En daardoor meer winstmogelijkheden te creren.

    Xerox Graphic Arts Premier Partners zijn leden van een door Xerox genitieerd, wereldwijd netwerk van grafimediabedrijven die tot de meest geavanceerde en ervaren digitale drukkers in hun land behoren. Door hun printopdrachten bij Premier Partners onder te brengen, zijn klanten verzekerd van de levering van hoge kwaliteit digitaal vervaardigd drukwerk, uitgevoerd door vooraanstaande ondernemingen, die zijn toegerust met de nieuwste en beste technologie.

    Voor meer informatie over het Xerox Premier Partner netwerk kijk op www.xerox.com/xpp.

    Xerox is het handelsmerk van Xerox Corporation. Alle andere merken en productnamen zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van hun respectievelijke ondernemingen.

    Klantcontacten
    Voor meer informatie over Xerox en de producten: bel 0346 - 255 255 of kijk op www.xerox.nl.

    Mediacontacten
    Xerox (Nederland) B.V., Patty de Jong, Communications Manager, tel.: 0346 - 255 770,
    email: patty.dejong@xerox.com

    VerkroostPR (voor Xerox), Herman Verkroost, tel.: 030 - 229 20 05,
    email: hav@verkroostpr.nl